Gudarna hade kuddkrig

shit! vilka vad det snöade tidigare i dag, årets andra snö och snöflingorna hade typ en area på 5 cm. Denna upptäckt gjorde jag på vägen till ishallen där matilda väntade på mig för att vi skulle åka skridskor, för skojs skull. Efter ishallen åkta jag och mamma iväg till väsby centrum för att byta ut mina g-star jeans som det slitits hål i på bara en vecka. Kassörskan sa att det var många som kommit tillbaka med just den modellen eftersom att ungefär varannat par är i dålig kvalité. När vi var där passade vi på att hämta lite produkter från the body shop som jag fått med en premunation.
Det var en dagkräm med vitamin E och en Face mist för att skydda make-upen. Nu sitter jag och jobbar med svenskan och lyssnar på lite gammeldags musik, japp, i cd- format, jag känner på mig att skivorna håller på att utrotats av mp3-filerna..

Vitamin E Face MistVitamin E Moisture Cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0