hemma

Mamma är sjuk och pengarna slut, så jag antar att jag blir hemma idag. Typ koka te år modern min, slinga mitt hår, plugga lite matematik och såklart, titta på gossipgirl. Hela dagen planerad, visst är det synd om mig?

Det snöar fortfarande ute och visst känns det som att julen verkligen är på väg. Fick panik igår när jag insåg att det bara är tre och en halv vecka kvar tills julavslutningen+ att jag praoar en vecka till vilket bara ger mig två och en halv vecka att påverka mina normala betyg, det blir hård plugga nu för att visa att jag verkligen är värd de där mvg:na. Jag är nämnligen aldrig säker på mina betyg, imorgon ska jag nog gå förbi skolan och plocka upp några fler böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0