när internet inte fungerar

Blogg inlägg 13/11-2008

Rubrik: Älvsjömässan

Inlägg: Heej, bloggen! Tele2 trasslar igen och internet likaså, så jag skriver ett inlägg nu som jag lägger senare lägger in, när internet fungerar alltså. Idag har jag varit i Älvsjö på gymnasie mässa, sett massor av gymnasium och massor av snyggingar i min ålder, på banderollen över ingången kunde det lika gärna ha stått "Welcome to heaven!". Vilket gymnasium jag ska gå på har jag ännu inte bestämt mig för med idag föll jag för Mikael Elias Teoretiska, det enda problemet är att de inte har de rätta utbudet för mig, journalist behörigheterna för högskolan. Annars ska jag nog försöka komma in på Rosendals. Denna dag har varit som en dans på rosor trotts de skavande skorna. Total motsatts till gårdagen. Idag fick jag även höra att jag var lik Ebba von Sydow, vilket gjorde mig rätt så glad eftersom att jag aldrig fått höra att jag är lik någon föutom min bror förut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0